luni, 8 septembrie 2014

Bloggerii au talent - campanie umanitară

Zice lumea (aici) că bloggerii au talent mai ales când vine vorba despre campanii umanitare. Drep urmare, am decis să dau curs provocării lui Răzvan-Damian de a dona pentru un ONG ales din următoarea listă mare. Sincer să fiu, nu am apucat să studiez toată lista pentru că imediat mi-am dat seama pentru ce ONG vreau să donez. ONG-ul ales de mine este Fundația pentru SMURD” (Serviciul Mobil de Urgență, Reanimare și Descarcerare ) și o să argumentez de ce l-am ales.

Smurd - campanii umanitare
Sursă foto: cotidianul.ro

Motivul este unul simplu, una dintre nepoatele mele de la Bistrița, Paula,  lucrează de câțiva ani ca și voluntar(asta înseamnă gratis) pentru pentru SMURD Târgu-Mureș, fiind totodată și studentă(și mai nou absolventă) a Universității de Medicină și Farmacie. Astfel am avut ocazia să ascult câteva din istorisirile ei  legate de intervențiile la diverse accidente, de situațiile grave prin care a trecut, dar și cele legate de nopțile de gardă nedormite urmate de zile lungi și interminabile la cursuri. Și când mă gândesc că este doar o mână de fată, nu știu unde a găsit atâta putere și energie ca să se lupte pe atâtea „fronturi”. Și sunt sigur că nu e singura care duce astfel greul, sunt sigur ca are și alți colegi/colege care se află în aceeeași situație. După cum bine știți, SMURD a devenit unul dintre cele mai apreciate servicii de urgență și prim-ajutor din sud-estul Europei și unul dintre puținele lucruri care mai funcționează cum trebuie la noi în țară. Sunt cei care ne dau siguranța că în caz de pericol, mai avem o șansă.
Și totuși, de ce aș dona pentru SMURD dacă toată munca e pe bază de voluntariat? Pentru că pe lângă munca depusă de voluntari e nevoie și de echipamente și aparatură medicală și logistică. Pentru o intervenție reușită, un echipaj SMURD are nevoie de mobilitate (ambulanțe, elicoptere, etc.) și de aparatura medicală aferentă (știți voi: medicamente, tuburi de oxigen, defibrilatoare, etc).
Vă recomand deci să donați pentru SMURD, măcar o dată pe an, sau puteți redireționa 2% din impozitul pe venit către această fundație. Eu am donat 50 de lei, o sa revin cu o actualizare in care sa prezint dovada plății. Donații online puteți face aici.


Și acum nominalizările mele merg la: Andrei (http://calitateromaneasca.blogspot.ro/), Horațiu Buzatu (http://horatiubuzatu.wordpress.com/) și Dan Negru (http://www.dannegru.com/). Sper să accepte provocarea mea și să nominalizeze mai departe câte alți trei bloggeri.

UPDATE: Am efectuat plata online si atasez dovada tranzactiei:


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu