luni, 22 septembrie 2014

Săptămâna conferințelor

Zice lumea (aici) că ieri a avut loc un mini blog meet ad-hoc datorat vizitei ambasadorului nostru în Germania, domnul Dan Pavel alias „Capra mea”. Cu această ocazie am făcut planul și pentru participarea oltenească de vineri la Webstock 2014 - cea mai mare conferință de social media din România care reunește în fiecare an comunitatea online locală. De asemenea, aș vrea să mai menționez că astăzi și mâine mai are loc, tot la București, o conferință dedicată pasionaților de web design și web development - SmartWebConf 2014. Deși am participat anul trecut la această conferință, am ales din motive personale ca anul acesta să nu mai fac deplasarea, pentru că mai am foarte puține zile de concediu și nu vreau să împodobesc bradul singur în firmă ;)
mini blog meet de septembrie
Mini Blog Meet de Septembrie
Revenind la mini blog meet-ul de ieri, mai pot să menționez că am participat și la o mică sesiune de antrenament la bowling, ca o pregatire pentru duminica viitoare când va avea loc blog meet-ul de septembrie. Participanți la acest mini blog meet au fost următorii:

Mai multe poze de la acest eveniment puteți vedea aici. Cam atât pentru astăzi, o să revin sâmbătă cu detalii de la Webstock.  Ne vedem, de asemenea, duminică, tot la Club Q, la blog-meet-ul de septembrie.

2 comentarii: